W marcowym numerze magazynu BIZNES Meble.pl (3/2015) ukazał się artykuł autorstwa Anny Szypulskiej "Widoczne vs. Niewidoczne" dotyczący szkła w meblarstwie, w którym możemy m.in. przeczytać wypowiedź Dyrektora Marketingu firmy SZKŁO - Kamila Kumpina.
"Nie ma takiego materiału, z którym szkło się nie łączy i nie ma takiego stylu, w który się nie wpisuje, a właściwie, z którym na równych prawach tworzy charakter wnętrza. Coraz bardziej doceniane, już nie tylko przez branżę budowlaną, ale też przez branże wnętrzarską i meblarską, na dobre zadomowiło się na polskich salonach, a także w kuchniach, łazienkach i sypialniach." - tak redaktor Anna Szypulska rozpoczyna obszerny artykuł "Widoczne vs. Niewidoczne".
"Producenci mebli najczęściej łączą szkło z drewnem i metalem – jest to rozwiązanie znane od dawna – przyznaje Kamil Kumpin, dyrektor marketingu w firmie SZKŁO. – Zmienia się natomiast stylistyka mebli i zakres zastosowania szkła, które zastępuje tradycyjne elementy, wcześniej zarezerwowane dla drewna, np. nogi, podstawy, ścianki. Szkło to niebywale plastyczny i trwały materiał, pozwalający na realizacje niesamowitych produktów, projektów, które uatrakcyjniają wnętrze, czyniąc je jeszcze bardziej wyjątkowym." - to fragment wypowiedzi przedstawiciela firmy SZKŁO.
Wersja elektroniczna (e-wydanie) magazynu Biznes Meble.pl nr 3/2015 - ZOBACZ
lub